Prosjekt management (G-Suite)

Prosjekt Management (med G-Suite)

1.Spor, oppdater, og samarbeid på prosjekt oppgaver:Lag dynamiske prosjekt planer og Gnatt kart i regnearket for å styre dine prosjekt, oppdrag og deadlines. Team medlemmer over hele verden kan oppdatere sin fremdrift direkte i regnearket slik at det hele tiden er oppdatert.

Lær hvordan: Regneark

2. Kommuniser med hele teamet ved å bruke kun en adresse: Når du trenger å dele info med ditt prosjekt team, lag en Gruppe email liste. Etter å ha lagt til medlemmene i gruppen, kan du sende oppdateringer og ressurser til alle på en gang. Med en email adresse.

Lær hvordan: Grupper

3. Styr prosjekt og tidsplaner for ulike grupper: Lag og del en Kalender for å holde alle oppdaterte: Prosjekt kalender for å holde orden på milepæler, deadline, påminnelser.reate, lagkalendere for møter, treninger, og ferier/fritider og mere. Her kan du også se hvem som er tilgjengelig.   Lær hvordan: Kalender

4. Lagre og del digitale ressurser på en sikke måte: Lagre dine prosjekt dokumenter, billeder, og andre i G-Drive, og del dem med ditt team. Deling av lagerplass i nettskyen, samt tilgangs kontroll gjør samarbeidet sikkert og enkelt. Enhver endring du gjør synkroniseres med nettskyen hvor alle innvloverte kan se up-to-date innhold.   Lær hvordan: Gdrive

5. Finn frem og organiser viktige email raskt: Arbeider du med flere prosjekter med forskjellige team? Merk visse email med stjerne som er viktige, eller la Gmail sin prioritet innboks automatisk sortere og prioritere dine meldinger for deg. Sett så opp filtere og merk spesifikke prosjekter slik at de er enklere å finne og svare på email.    Gmail

6. Lag presentasjoner som engasjerer: Lag slides presentasjoner for å dele dine tanker/ideer, og vis dine prosjekter med grafer og kart. Arbeider du med et distribuert lag bruk innebygget skjerm deling i videokonferanser, for å presentere lag medlemmer som er lokalisert andre steder.    Slides    Hangout


7. Bygg en prosjekt side: Bygg en hub med prosjekt sider som inneholder oppdateringer, tidslinjer leveranser, kalendere og dukumenter på samme sted. Ditt team har da en organisert, ett sted for alt det som er viktig i prosjektet, og alle deltagere i prosjektet kan aksessere disse sidene når de vil, fra hvilket som helst utstyr de måtte ha.   Sites

8. Lag og samarbeid på dokumentene: Lag møte agendaer, prosjekt forslag,eksklusive rapporter og mere i Docs. Du kan editere dokumentene sammen i sanntid, prate innenfor filer og motta målrettet tilbakemeldinger med kommentarer og forslag. Bruk revisjons historien for å se hvem som gjorde endringer eller se tilbake på tidligere versjoner.   Docs

9. Ha video møter med laget ditt

Arranger Hangouts video møter med andre i teamet når der er behov, fra pc,nettbrett eller mobil. Her sparer du penger på å unngå reiser, mens du har fortsatt fordelen med ansikt til ansikt kontakt.  Hangouts

10. Forbered medlemmer på møter: La medarbeidere se relevante filer før møte slik at alle er forberedt og kan bidra med ideer. Send måteinnkallinger i kalenderen, og legg til dokumenter, regneark, presentasjoner, osv.  Calender

Leave a Reply