Er Du Klar Markedsføring i Fremtiden

Fremtidens Markedsføring?
Mobil har forandret alt, men dette er bare første akt. Machine-learning i markedsføringen blir antatt å bli den neste revolusjonen. Hva blir det neste store? Hva kommer etter mobil? Hvor går markedsføringen? Fremtiden kommer på oss raskere enn de fleste er klar over.

For kunder og markedsførere og andre, har mobil endret reglene.

Refleksjoner over det store billede avslører det åpenbare, hvor mye av en «game changer» de mobile enheter egentlig er. For konsumenter og også markedsførere er reglene blitt endret.
Kunder har blitt mere krevende enn noengang for å få det som de vil, og når de vil ha det. Ventetid er noe som tilhører fortiden. La oss så se på dagens gjennomgripende micro-moment behavior – som øyeblikkelig tar enheten og søker og handler i nåtid. Å tjene penger på denne endringen og vinne kunder, er markedsførere tvunget til å endre sine regler. Du må adressere behovene til konsumentene i øyeblikket, forplikte deg til å være der og være til nytte når folk treffer din nettsider i søk. Kort sagt, markedsførere må være mere til hjelp for konsumentene.
Noen endringer i organisasjonen vil bli nødvendig. Og det vil være nødvendig med å utvikle nye standarder for forretninger så vel som å investere i fremtiden. Her er tre ting å fokusere på mens vi navigere i dette skiftet:

Å legge listen høy på mobil: For å gjøre folk fornøyd, må vi levere raskt, være relevant og å inneha kunnskap. Det er viktig å legge et godt grunnlag tidlig for en god mobil opplevelse.
Være smartere med bruken av data: En bedre forståelse av forbrukerne, koplet med smart automatisering, (AI = Kunstig Intelligens) vil gi en god personalisering. Muligheten til kople data tidlig til media vil være fundamental for suksess.
Assistanse over alt: Ledende bransjer vil bygge broer online og offline, og levere sømløs brukererfaring gjennom hele reisen konsumentene tar.