Hvorfor oppdatere landingsiden?

Arbeid med optimalisering på Landingsiden ofte.

For å ha suksess med annonsekampanjer og PPC må du ha et sterkt fokus på optimaliseringen av landingsiden. Google`s vektlegging på hvor en betalt annonse dukker opp og hvor mye det koster b lir delvis fastsett av kvaliteten på landing siden og annonsen som ledet til den.

Vi bør betrakte landing sider og optimaliserte sider som samme sak, ikke som to separate deler. Heller ikke bør de betraktes som separate handlinger det å bli ledet til en side. De burde betraktes som en. Landing sider må optimaliseres og en optimalisert side må virke som en landing side.

 


En god landing side: 

 

Hva utgjør en Godt Optimalisert Side?

Der er noen grunnleggende elementer på en landing side som må spille sammen. Dette er ikke på noen måte hele listen, men disse grunnleggende pungtene må være med ellers vil ikke siden fungere.

 

  • Overskrift (som appelerer)

  • Emne Fokuser Innhold

  • Fordels Orientert Innhold

  • Skannbart Innhold

  • Visuellt (Billeder, Video)

  • Be om Handling

  • Testing

 

Det primære fokuset på søkemotor optimaliseringen er på ranking, (hvor høyt man kommer i et søkeresultat for relevante nøkkelord). Det vil ikke si at der også ikke er andre aktiviteter innvolvert:- Det er det. Men for enkelhetens skyld, her er noen viktige pungter når man optimaliserer en side:

 

  • Nøkkleord fokusert beskrivelse
  • Nøkkelord fokusert Overskrift

  • Nøkkelord fokusert Tittel

  • Nøkkelord fokusert innhold

  • Innhold som er hieriarktisk oppbygget

  • Inngående linker

  • Sosialiser

 

Hvordan får man en godt optimalisert Landingside?

Målet med å lage en optimalisert landingside er å lage en side som fungerer godt både for PPC markedsføring og SEO formål. Hvis din orginale optimalisert ikke fungerer for konvertering, kaster du bort penger. Det du ønsker er en nettside som konverterer like godt for organisk trafikk som for betalt.